مجله زیبایی

مداد ابرو + نکات استفاده و خرید مداد ابرو

خرید مداد ابرو

استفاده از یک مداد ابرو مارک خوب گامی است که نباید در آرایش چشم و ابرو آن را فراموش کنید. مداد ابرو می‌تواند به صورت جادویی ظاهر آرایش شما را بهتر کند و به طرز شگفت انگیز و زیبایی حالت و فرم چشم هایتان را زیباتر کند.

مداد ابرو برای فرم دادن به شکل ابرو و پر کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد. نوک تیز آن، این محصول را به ایده آل ترین محصول برای ابروهای نازک، پراکنده و غیر یکنواخت تبدیل کرده است. بعضی از مدادهای مخصوص ابرو پررنگ و کاملا نرم هستند و با کشیدن خطوط کوچک به خوبی خود را نشان می دهند. بعضی ها هم کمرنگ هستند و اگر در پر کردن ابرو اشتباه کنید می توانید به راحتی آن قسمت را پاک کنید و دوباره به کارتان ادامه دهید.

 

مزایا استفاده از مداد ابرو دنادیا

• تطبیق پذیری بالایی دارد و می توان با استفاده از آن ظاهری طبیعی برای ابرو ایجاد کرد.

• استفاده از مداد ابرو راحت تر از بقیه محصولات مخصوص ابرو است.

• موقع استفاده در اطراف ابرو پخش نمی شود و ظاهر صورت را کثیف نمی کند.

• به راحتی قابل حمل است و می توانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

• تنوع بالایی در رنگ و بافت دارد.

• می تواند گستره بالایی از مدل های ابرو را برایتان ایجاد کند.

آموزش کشیدن ابرو با مداد ابرو

طرز استفاده صحیح از مداد ابرو تنها در چند مرحله ساده!

• مرحله ۱:

برای شروع، موهای ابروها را با یک براش یا فرچه مخصوص به سمت بالا شانه کنید. انجام این کار به شما کمک می‌کند شکل طبیعی ابروهای خود را ببینید و به صورت طبیعی تری از مداد استفاده کنید.

• مرحله ۲:

با استفاده از انتهای نوک مداد با کشیدن خط هایی کوتاه و منظم شبیه به موهای طبیعی ابرو، خط ابروی خود را پر کنید. اگر می خواهید ابروها پررنگ تر و ضخیم تر باشند، مداد را از سمت صاف و در امتداد ابروها استفاده کنید و هر فاصله‌ای را که بین موها میبینید کامل پر کنید تا ابروها کلفت تر به نظر برسند.

• مرحله ۳:

دوباره ابروها را با براش مخصوص ابرو شانه بزنید تا هرگونه مواد اضافی مداد از روی ابروها برداشته شود و همه قسمت ها یکدست باشند.

• مرحله ۴:

در این مرحله زیر کمان ابروها را هایلایتر بزنید تا کمان ابروها خوش فرم شوند و بالاتر دیده شوند. با این کار ابروها جلوه بهتری پیدا خواهند کرد و فرم کمانی بودن آن ها نمایان تر خواهد شد.

چرا باید از مداد ابرو استفاده کنیم؟

یک مداد ابرو مارک خوب بهترین گزینه برای پر کردن فضای خالی ناشی از تار موهای کنده شده ابرو است. با استفاده از این محصول می توانید کم و کاستی های ابروی خود را ترمیم کنید و ابروهایی با مدل مدنظرتان داشته باشید.

نحوه استفاده از مداد ابرو

آیا استفاده از مداد ابرو برای ابروها ضرری دارد؟

استفاده از مداد ابرو برای پر کردن فضای خالی بین موهای ابرو است و نباید آن را روی موهای طبیعی ابرو بکشید. شاید این سوال برای خیلی از بانوان پیش بیاید که آیا استفاده از مداد ابرو باعث ریزش و آسیب به ابرو می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده بیش از حد از هر محصولی ممکن است ضرر به همراه داشته باشد و به جای سود رساندن، شرایط را بدتر کند و برعکس نتیجه بدهد. استفاده از مداد ابرو نیز به همین صورت است حتی اگر آن محصول یک مداد ابرو مارک خوب و محبوب باشد.در استفاده از مداد ابروها هم باید تعادل ایجاد کنید تا هم به موهای طبیعی خود آسیب نزنید و هم جلوی رشد موهای جدید را نگیرید. پس میانه رو باشید و در مواقع ضروری و در حد نیاز فضای خالی بین ابروها را با مداد پر کنید و از نتیجه خوب آن لذت ببرید.

چطور رنگ مناسبی برای مداد ابرو انتخاب کنیم؟

بهتر است که مداد ابرویی که انتخاب می کنید یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی ابرویتان باشد. با انتخاب یک رنگ روشن تر نسبت به رنگ ابروهایتان ترکیب طبیعی تر و ملایم تری ایجاد می شود.

زمانی که برای پر کردن ابرو، موها را رسم می‌کنید اگر مداد تیره‌تر باشد و یا همرنگ ابروی شما باشد، ابرو در نهایت غیر طبیعی به نظر خواهد رسید. رنگ روشن تر به ابرو بعد می‌دهد و ظاهر زیباتری ایجاد می کند.

 آیا ابروهای نازک جذاب هستند؟

این موضوع کاملا سلیقه ای است و ممکن است هر کس تعریف متفاوتی از زیبایی داشته باشد اما به طور کلی ابروهای نازک چندان جذاب نیستند. ابروهای مرتب و زیبا به شکل دادن صورت و ایجاد ظاهری طبیعی کمک می‌کنند.

ابرویی که پرتر باشد و به خوبی شکل داده شده باشد واقعا می تواند حالت چهره شما را تغییر دهد. امروزه ابروهای کلفت طرفداران بیشتری دارند و اکثر خانم ها این مدل ابرو را ترجیح می دهند در صورتی که در گذشته ابروهای نازک ترند بوده است.

آیا می توان بدون استفاده از مداد ابرو موهای ابرو را ترمیم کرد؟

با استفاده از مداد ابرو می توانید هر لحظه که بخواهید ظاهر و شکل ابروهایتان را تغییر دهید و نقص آن ها را بپوشانید. اما در کنار تمام این محصولات آرایشی برای زیباتر کردن چهره تان می توانید از محصولات طبیعی برای ترمیم ابروهایتان استفاده کنید. البته این موضوع زمان بر است و به صورت آنی نمی توانید از آن نتیجه بگیرید.

بهترین روش های طبیعی و خانگی برای ضخیم تر کردن ابروها

برای ضخیم تر کردن و رشد بهتر ابروهایتان می توانید از مواد طبیعی زیر استفاده کنید؛

  • روغن نارگیل
  • روغن زیتون
  • آب پیاز
  • زرده تخم مرغ
  • دانه شنبلیله
  • آلوئه ورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.