مجله زیبایی

روش های تشخیص کرم پودر اصل از فیک

همراهان عزیز سایت آرایشی و بهداشتی دنادیا همان طور که می دانید، امروز اجناس تقلبی بسیاری در بازار تحت عنوان اجناس اصل و باکیفیت به فروش می رسد. این در حالی است که هیچ کس دوست ندارد هزینه ای بابت اجناس بی کیفیت بپردازید. یکی از همین اجناس، لوازم های آرایشی و بهداشتی هستند که شاید کرم پودرهای تقلبی در میان آن ها بیشتر از سایر لوازم آرایشی، تحت عنوان کرم پودرهای اصل به فروش می رسند. اما راه هایی برای پیدا کردن تفاوت های کرم پودر اصل و تقلبی وجود دارد که ما قصد داریم در این مطلب به بررسی آن ها بپردازیم تا شما بتوانید محصولات باکیفیتی را خریداری نمایید.

قطعاً ترفندهای تشخیص کرم پودر اصل وجود دارند. اگر همه جاعلان می‌توانستند کرمی درست مشابه با کرم اصل تولید کنند که دیگر دلیلی برای جعل و تقلب وجود نداشت! شما روش‌های زیادی برای نهایی کردن اطمینان از اصالت یک کالا را پیش رو دارید و در ادامه می‌توانید این روش‌ها را بخوانید.

قیمت

اغلب اجناس تقلبی مربوط به برندهایی هستند که کیفیت بالای خود را در ازای قیمتی بالا ارائه می‌دهند. به همین دلیل افرادی که دوست دارند تا از این برندها خرید کنند نمی‌توانند به‌سادگی دست به انتخاب بزنند. قیمت پایین یک برند مرغوب می‌تواند برای هر خانمی وسوسه برانگیز باشد. این همان دامی است که افراد سودجو برای شما پهن کرده‌اند. از طرفی دیگر جعل کرم‌های ارزان قیمت برای افراد متقلب چندان سودآور نیست.
به همین خاطر بیشتر آن‌ها برندهای با کیفیت خارجی را هدف قرار داده‌اند. قیمت کرم پودر یکی از مهم‌ترین و اولین فاکتورهایی است که شما را در خصوص اصالت یک کالا باید به شک بیندازد. امکان ندارد قیمت یک کالا از قیمت آن به دلار کمتر باشد و هیچ فروشنده و واسطه‌ای آن‌قدرها مهربان نیست که به خاطر زیبایی شما قید درامدش را بزند. کرم پودر با تفاوت قیمت بالا دیدید سریع شک کنید. هیچ ارزانی بی‌علت نیست.
البته بد نیست بدانید بسیاری از افراد برای اینکه شک شما را در این مرحله تحریک نکنند، کرم‌های تقلبی را باقیمت‌های بالایی عرضه می‌کنند. بعضی از این کرم پودرها قیمتی برابر با اصل و یا حتی کمی بیشتر دارند. تفاوت قیمتی هم وجود داشته باشد بسیار ناچیزتر از شک کردن است. به همین خاطر است که دیگر ترفندهای تشخیص کرم پودر اصل برای شما کارایی بیشتری خواهد داشت.

تشخیص کرم اصل از فیک-دنادیا

بسته بندی

بسته بندی یک کرم خوب و با کیفیت در راه خراب نمی‌شود. خودتان را در مقابل این دروغ واکسینه کنید. کرم‌هایی با بسته بندی خراب اغلب تقلبی هستند. در واقع یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی جعبه آن است. بسته بندی کرم پودرهای تقلبی اغلب بافت تمیز و جذابی ندارد و با بسته بندی کرم پودرهای اصل متفاوت است.
این بسته‌بندی‌ها اغلب دچار مشکل و خرابی‌اند. علاوه بر این شکل یک بسته بندی اوریجینال چیزی نیست که برای کسی ارزش ساخت فیک داشته باشد و این بسته‌بندی‌ها تنها در نگاه اول مشابه اوریجینال هستند. مهم‌ترین نکته درباره بسته بندی کرم پودر اصل پلمپ بودن آن است. یک کرم اصل قطعاً به تمیزترین شیوه ممکن پلمپ شده است.
اگر بسته بندی این کرم پودرها شیشه‌ای باشد، حتماً شیشه‌ها صاف و شفاف‌اند و از جنس مناسبی ساخته‌شده‌اند. در حالی که شیشه کرم پودرهای تقلبی اغلب دارای ناهمواری‌هایی هستند. یا تیوپ کرم‌های اصل به هیچ عنوان خمیده نیست و مشکل خرابی ظاهری تیوپ‌ها تنها در تیوپ کرم پودرهای فیک پیدا می‌شود.

بارکد و سایر مشخصات روی جعبه

در درجه اول به دنبال بارکد و برچسب روی محصولات باشید. محصولات اوریجینال قطعاً بارکد خواهند داشت. در درجه بعدی این بارکد را به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ ارسال کنید. این شماره به شما اصل یا تقلبی بودن کرم را اعلام خواهد کرد.
یکی از روش‌های تشخیص کرم پودر اصل دقت به نوشته‌های روی جعبه است. نوشته‌ها روی جعبه محصولات اصل اغلب دارای فرو رفتگی و یا برآمدگی بوده و صرفاً چاپ‌نشده‌اند. اگر با ناخن آن‌ها را بخراشید به هیچ عنوان پاک نمی‌شوند.
علاوه بر این خوانا نوشته‌شده‌اند. اگر ذره‌ای بی‌نظمی در نوشته‌های روی جعبه دیدید بدانید که با یک کرم فیک طرف هستید. نوشته‌های روی جعبه نیز به‌هیچ‌وجه تنها یک برچسب نیستند. این نوشته‌ها فاقد هرگونه غلط املایی و تایپی هستند و به هیچ عنوان امکان غلط در آن‌ها وجود ندارد.

عطر، شکل و سایر مشخصات ظاهری

یکی از ترفندهای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی دقت به مشخصات ظاهری کرم پودر است. کرم پودر اصل اغلب بوی خوشی دارد و این در حالی است که کرم پودرهای تقلبی فاقد این عطر هستند.
کرم پودر اصل تنها در صورت خراب و فاسد شدن ممکن است دارای بوی بدی باشد. کرم پودر اصل بافت مناسب و پیوسته‌ای دارد و کرم پودر تقلبی بافت چندان پیوسته و کرمی مانندی ندارد. این را به‌سادگی از روی ظاهر این کرم پودرها می‌توان تشخیص داد.

تشخیص کرم اصل از فیک-دنادیا

عملکرد

اگر دیگر کار از کار گذشت و شما یک کرم پودر را خریدید اما متوجه شدید که این کرم پودر فاقد عملکردهای بالایی است که انتظار داشتید پس احتمالاً در دام یک محصول تقلبی گرفتار شدید. کرم پودرهای اصل مانند سایر محصولات آرایشی همچون انواع پنکیک کیفیت بالای خود را تحت هیچ شرایطی به خطر نمی‌اندازند.

مشتریان سرمایه آن‌هاست و آن‌ها بر سر این سرمایه خطر نمی‌کنند. یکی دیگر از علت های تقلبی بود کرم پودر ماسیدن آن روی صورت می باشد.

پلمپ بودن

یکی دیگر از تفاوت های میان کرم پودر اصل و فیک پلمپ بودن و یا نبودن آن ها است. کرم پودرهای اصل پلمپ هستند و قبل تر باز نشده اند. یعنی هنگامی که شما قصد خرید کرم پودر اصلی و باکیفیت را دارید، به پلمپ بودن آن توجه نمایید.

نوشته های روی جعبه از تفاوت های کرم پودر اصل و تقلبی

یکی دیگر از نشانه هایی که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم های آرایشی باید به آن ها توجه کنید، نوشته های روی جعبه است. اغلب نوشته های روی جعبه های لوازم های آرایشی اصل، دارای حالت برجسته و یا تورفتگی هستند. درواقع باید بگوییم نوشته های آن ها کمتر حالت چاپی داشته و با کشیدن ناخن به راحتی از بین نمی روند. برای آنکه بتوانید کرم پودر اصل را خریداری کنید، به این موضوع توجه نمایید.
از سوی دیگر این را نیز در نظر داشته باشید که نوشته های روی جعبه های کرم پودرهای اصل، صاف و مرتب بوده و هیچگونه به هم ریختگی و آشفتگی در آن ها وجود ندارد. اغلب روی جعبه های کرم پودرهای تقلبی، نوشته ها به صورت برچسب درج شده اند.

جنس شیشه

جنس شیشه کرم پودرهای اصلی، بسیار مرغوب هستند که این را می توانید به راحتی با یک نگاه ساده دریابید. جنس شیشه های کرم پودرهای تقلبی بسیار بی کیفیت بوده و روی آن ها برجستگی هایی نیز دیده می شود که همانند زائده ای نمایان می گردند. به عنوان مثال یک نگاه ساده به شیشه کرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix به شما این اطمینان را می دهد که این کرم پودر اصل بوده و شیشه آن بسیار باکیفیت است. (برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید)

سایز بسته بندی کرم پودر

اندازه بسته بندی های کرم پودر تقلبی همواره بزرگ تر یا کوچک تر از کرم پودر اصل است. در بیشتر مواقع وقتی که کارتن کرم پودر اصل و تقلبی را کنار هم بگذاریم، متوجه تغییراتی در حجم و اندازه بسته بندی کرم پودر می‌شویم. البته ممکن است که اندازه کرم پودر تقلبی دقیقا هم اندازه کرم پودر اصل باشد، ولی احتمال این اتفاق کم است.

سرعت جذب کنندگی کرم پودر

حتما در فروشگاهی مقداری کرم پودر برای تست کردن وجود دارد. آن را تست کنید. کرم پودر های اصل مدتی بعد از استفاده جذب پوست می‌شود و بعد از لمس صورت متوجه آن نمی‌شوید. در مقابل کرم پودر های تقلبی یا جذب پوست نمی‌شوند یا اگر هم جذب ‌شوند همواره با کمی تاخیر همراه هستند.

تفاوت بین نوشته های روی بسته بندی کرم پودر اصل و تقلبی

یکی دیگر از تفاوت های کرم پودر اصل و تقلبی نوشته های روی بسته بندی و جعبه کرم پودر است. ذر کرم پودر های اصل محل قرار گیری لوگو، سایز نوشته ها و برجستگی های بر روی شیشه همیشه ثابت هستند، ولی در کرم پودر های تقلبی و فیک، ممکن است جایگاه لوگو بالا یا پایین تر از مکان واقعی باشد

به طیف رنگ های مختلف کرم پودر دقت کنید.

همانطور که می‌دانید، کرم پودرها در طیف رنگ های مختلف تولید می شوند. اما برخی کرم پودرهای تقلبی دارای طیف رنگ متفاوتی هستند و طیف های رنگی نسبت به طیف رنگی کرم پودر اصل فرق می کند. بنابراین توصیه می کنیم قبل از خرید نسبت به برند انتخابی اطلاعات دقیق به دست آورید و بدانید  برند مورد نظر از چه طیف های رنگی ساخته شده است.

جمع‌بندی

مقایسه کرم پودر اصل و تقلبی بسیار راحت است.  خانم هایی که به آرایش علاقه‌مند هستند بهتر می توانند کرم پودر اصل و تقلبی را تشخیص دهند. اما اگر برای اولین بار است برای خرید کرم پودر اقدام می کنید، حتما به نکات گفته شده در این مقاله نهایت دقت را داشته باشید و به یکی از معتبرترین فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه کنید؛ همچنین کرم پودر دنادیا سرشار از عصاره ی روغن جوجوبا میباشد که خاصیت سرعت جذب شدنش به پوست زیاد است و ماندگاری بالایی دارد، مهم ترین ویژگی کرم پودر های دنادیا پوشش طبیعی و یکنواخت است؛ شما میتوانید این محصول را از سایت آرایشی دنادیا سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.