مجله زیبایی

ریمل ابرو + نکات استفاده از ریمل ابرو

ریمل ابرو

آیا از بی نظمی ابروهایتان خسته شده اید و دوست دارید ابروهایتان پرپشت تر به نظر برسند؟ می خواهید که ابروهای زیبا و خوش فرم داشته باشید؟ برندهای تولید محصولات آرایشی هربار همه را شگفت زده می کنند و برای رفع هر مشکلی راه حلی در آستین دارند. این بار چاره کار برای زیباتر کردن ابروها در فرچه های توانمند یک محصول آرایشی با عنوان ریمل ابرو است.

آشنایی با ریمل ابرو

به احتمال زیاد اسم ریمل از قبل به گوشتان خورده است. اما این بار بحث ما درمورد ریمل ابرو است. ریمل ابرو به شکل یک لوله باریک همراه با فرجه ای کوچک است که در درون لوله قرار می گیرد. از نظر ظاهری به ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه شباهت دارد ولی سایزش کوچک تر از آن است. سایز و شکل فرچه ریمل های مختلف مژه نیز باهم متفاوت است. تولیدکنندگان این محصول برای برطرف کردن گستره وسیع تری از نیازهای شما، این ریمل را در دو نوع بی رنگ و رنگی تولید کرده اند.

ریمل های بی رنگ ابرو مناسب افرادی هستند که فقط می خواهند به ابروهایشان حالت و نظم دهند. اما نوع دوم با داشتن رنگدانه در کنار سایر مزایا می تواند رنگ ابرو را تکمیل کند و نواقص آن را برطرف کند.

کاربردهای ریمل ابرو

حالا وقت آن رسیده است که شما را با کاربردهای مفید و مهم ریمل ابرو آشنا کنیم. می توانید زمانی از این محصول استفاده کنید که؛

• ابروهایتان نازک است ولی می خواهید آن ها را ضخیم تر نشان دهید.

ریمل ابرو می تواند ابروها را حجیم تر نشان دهد. این محصول با پوششی که روی ابروها ایجاد می کند، صخامت تار موهای ابرو را افزایش می دهد. کسانی که می خواهند به راحتی و بدون صرف هزینه های بالا ابروهای زیبا و پرپشت داشته باشند، می توانند از ریمل ابرو استفاده کنند.

• ابروهای بی نظم دارید و می خواهید آن ها را مرتب کنید.

ابروهای ژولیده و بهم ریخته برای کسی جذابیت ندارند. بعضی از افراد ابروهای بی نظم، مجعد و فر دارند و همیشه از ظاهر نامرتب ابروهایشان رنج می برند. ریمل ابرو این مشکل را نیز برطرف می کند. این نوع ریمل می تواند ابروها را با شکلی منظم، مرتب و دلخواه شما در جای خود تثبیت کند و از بهم ریختگی آن جلوگیری نماید. با ریمل مخصوص ابرو می توانید حالتی طبیعی را که مناسب برای ابروهایتان است ایجاد کنید.

• رنگ ابروهایتان را تغییر دهید.

مزیت دیگر این ریمل رنگ دادن به ابروها است. بعضی اوقات خانم ها برای هماهنگ کردن رنگ ابروها با رنگ موهایشان به مشکل بر می خورند و نمی توانند رنگ مناسب برای ابروهایشان را در فروشگاه ها پیدا کنند. حتی کسانی هم که موهایشان را رنگ نمی کنند، ممکن است از رنگ ابروهای خود ناراضی باشند. ریمل رنگی ابرو راه حل این مشکل است، این ریمل ها با دارا بودن رنگدانه ها، می توانند رنگ ابرو را تغییر دهند و سطح یکدست تری در ابرو ایجاد کنند.

همانطور که دیدید ریمل ابرو می تواند در آن واحد هم ابروها را پرپشت کند، هم رنگ ابرو ها را تغییر دهد و هم آن ها را مرتب و خوش فرم نماید!

چطور ابرو‌ها را ریمل بزنیم؟

کافیست سه مرحله زیر را به صورت صحیح انجام دهید تا بتوانید ابروهای خود را به طرز شگفت انگیزی خوش حالت کنید.

۱. قبل از تماس فرچه ریمل با ابروهایتان، مواد اضافی را از روی فرچه بردارید. برای این کار می توانید آن را روی لبه داخلی محفظه ریمل بکشید. سپس با کمی فشار به پوست زیر ابرو و با دقت ریمل زدن را شروع کنید. آن بدیهی و غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

۲. همانطور به جلو پیش بروید و مسیر رویش موهای خود را دنبال کنید. اگر جهت رویش موها به سمت بالا است، به بالا ریمل بزنید و اگر موهای ابرو مورب و کج سوی هستند، به همان سمت ریمل بزنید. بعضی از ریمل ها روی ابرو تکه تکه به نظر می آیند. برای جلوگیری از تکه تکه شدن ریمل ابرو حتما موقع استفاده کمی روی ابرو فشار وارد کنید تا ریمل به خوبی تار موها را پوشش دهد.

۳. اگر ابروهای ضخیم‌تری می‌خواهید، ابتدا موهای ابرو را در جهت مخالف ریمل بزنید. سپس مرحله 2 را تکرار کنید. با این حقه موها از همه طرف با ریمل پوشش داده می شوند و بیش‌ترین حجم را به دست می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.