مجله زیبایی

ترندهای آرایشی در سال ۲۰۲۲

ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۲ که می‌خواهید از هم اکنون استفاده کنید ؛ ایده های طراحان الهام‌بخش آرایشی باورنکردنی برای انتقال ما به دنیای پس از ماسک هستند. در اینجا هفت ترند آرایشی سال ۲۰۲۲ برای شما عزیزان گردآوری شده است امیدواریم لذت ببرید با ما  در مجله زیبایی دنادیا همراه باشید…

۱- رژ گونه

رژگونه معمولاً موردی است که استخوان گونه ها را برجسته نموده و چهره ها را روشن می کند. اما در عکس زیر در مرکز توجه قرار گرفته و نه تنها روی گونه‌ها بلکه روی شقیقه‌ها و چشم‌ها نیز ظاهر شده است.

 

مدل‌های کارولینا هررا از رنگ‌های روشن روی تمام گونه استفاده می‌کردند و ثابت کردند که این ظاهر ممکن است ترند سال ۲۰۲۲ شود.

۲- سایه‌های نئونی

 

مدل هایی مانند Quannah Chasinghorse سایه چشم جذاب و فلورسنت را در Prabal Gurung به نمایش گذاشتند.

در همین حال، در ورساچه،  از چشم‌های گربه‌ای با سایه‌های نئونی در آرایش مدل ها استفاده شده بود.

آرایش نئونی | سایه و رژ لب های نئونی ترند آرایش تابستانه - ایرانوس

۳- لب های براق

 

همانطور که در اوایل دهه ۲۰۰۰ لب های براق ترند بود امسال هم این مورد ترند شده، همان طور که در Blumarine دیده می شود، بازگشت برق لب نیز ادامه دارد (درخشش بدن اختیاری است).

چطور لب های براق و درخشان داشته باشیم؟ | مهریماه

لب‌های براق به شوی ورزشی Boss x Russell Athletic جلوه‌ای جذاب بخشید.

۴- تزئین چشم ها با کریستال و انواع نگین براق

وقتی کریستال‌هایی در اطراف چشم‌هایتان پراکنده شده، همانطور که در Etro دیده می‌شود، چه کسی به کانسیلر نیاز دارد؟

فویل رزگلد، که در باند فرودگاه سیمون روشا در لندن دیده می‌شود، یک مورد جدید هنری از روندهای آرایشی با الهام از Euphoria در فصل گذشته است.

۵- رژلب قرمز کلاسیک

در مایکل کورس، قطره‌ای از رژ لب قرمز روی چهره‌های بی‌تفاوت خودنمایی می‌کرد.

با چشمان مدل‌ها که پشت سایه‌های آینده‌نگر در Saint Laurent پنهان شده بودند، لب قرمز بار دیگر ثابت کرد که چقدر موثر و جذاب است.

۶- ست کردن سایه چشم با لباس

اگر شما یکی از افرادی هستید که سایه چشم خود را با لباس خود هماهنگ می کنید، مانند پشتیبان باند فرودگاه LaQuan Smith هستید که آرایش مدل ها را کاملاً با ظاهر آنها هماهنگ می کند.

۷- سایه های پاستلی

یک پاپ کوچک از سایه پاستلی در ارائه تانیا تیلور بسیار زیبا جلوه می کند.

برای نمایش پل و جو، مدل‌ها از طرح‌های پیچیده و هنرمندانه استفاده می‌کردند، اما فقط روی یک چشم.

 

و در ادامه به مواردی دیگر اشاره شده است…

 پوست طبیعی و شفاف

یکی دیگر از ترندهای آرایش سال  2022 داشتن پوست طبیعی و عدم استفاده از کرم پودر است. مواردی مانند تغذیه مناسب، خواب کافی، سیگار نکشیدن و کاهش استرس به زیبایی پوست کمک می کند.  همچنین پیشنهاد می شود روزانه دوبار صورت را با شوینده های مخصوص شستشو دهید. بهتر است به جای کرم پودر ها از کرم های مرطوب کننده و کرم های ضد آفتاب استفاده شود.

 

خط چشم دو لاین بالا وپایین

این سبک آرایش چشم مربوط به دهه 90 میلادی بوده که ظاهرا این مدل خط چشم  دوباره به عرصه مد بازگشته است. به لطف نمایش مد لباس کریستین دیور در هفته مد پاریس، این ترند یکی از برترین ترندهای آرایش سال 2022 شده است که در اینستاگرام به طور گسترده ای مورد توجه جامعه زیبایی قرار گرفت. این سبک ارایش خط چشم، به چشم گربه ای معکوس نیز شناخته می شود. این خط چشم ساده و در عین حال پر زرق و برق برای مهمانی ها، قرارهای شام  و دیگر موقعیت های خاص یک انتخاب عالی است.

 

 ابروهای پهن و طبیعی

ابروهای پهن و طبیعی یکی از ترند های سال 2022 است که تاثیر زیادی در آراستگی چهره دارد.  فرم و شکل ابرو در سن اشخاص وزیبایی بسیار موثراست.  بنابراین می توان با استفاده ازروغن های نارگیل، کرچک و بادوم ابروها را به طور طبیعی پرپشت و پهن کرد.

 

 

و در نهایت…

دوستان و همراهان عزیز و محترم سایت دنادیا امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.